Fatmanur_0416 ayy bende geçen hafta çarşamba kontrole gittim 39+0 haftadaydım 1-2 cm açılman var doğumun başlamış sen hazırsın dedi doktorum eğer sancında çıkarsa direk yatışını vereceğim demişti ama sancım çıkmadı en fazla 47 oluyordu geri düşüyordu her neyse bugün gittim 39+5 haftamdayım alttan muayene yapmadı ultrasonla baktı bu çocuk niye gelmiyor dedi (erkek bebek) 😄 nst ye yolladı 47 lerde olan sancım 0,1,2,3 diye çıktı sadece hemşireyi çağırdım makine de mi sorun var diye hayır sancım hiç yokmuş şok oldum sinirlerim de bozuldu doktorum sonucu gördü iki güne bir kontrol istedi bayrama da doğurabilirsin bayramdan sonra da 41. Haftana kadar doğurmazsan yani haftaya çarşamba yatışımı verip suni sancı vereceklermiş ay o kadar merdiven in çık yapıyorum hareket halindeyim pilates yapıyorum çömel kalk yapıyorum da boş ya resmen açılmam ne durumda onu da bilmiyorum.