38+4teyiz 🥹 Sabah enerjik uyandım evimi bir güzel sildim süpürdüm toz aldım 😁 Biraz ağrı vardı belimde ayakta kalınca oldu sandım, biraz uzandım geçmedi duşa girdim geçmedi hatta belimin sol kısmına yayıldı arada sancı gibi geliyor. Doğum başlangıcı olabilir diye düşünüyorum devlette doğuracağım için son ana kadar evde kalmak istiyorum.. sizin nasıl başladı, sancı başlayınca ne yaptınız? Yorumları bekliyorum 🌝