sym_yc bsrbrkysr184_ kolaylıkla geçirirsin inşaAllah canım bende 30 haftalık oldum heycan sardı her yanımı oysaki daha 8 hafta var
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ benim sağ bacağım niye gitmiş bilmiyorum felç oldum Allah korusun çok ağrıyor ya ☹️
bsrbrkysr184_ vanilya_kokusu_ doktoruna sordun mu canım benim şuan belim ağrıyr dikiş yerleri fln bacaklarda yoköyle
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ sordum normall dedi ama dun ameliyatan sonra sağ bacağıma bir iğne vurdular acaba ondan mı oldu ya
kizinaasikanne bsrbrkysr184_ Kafa allak bullak desene 😂😂 neyse kolay olan kısmı atlattın şimdi daha kolay kısma geçtin yavrun ve sen 🥰
bsrbrkysr184_ Hanim123 ameliyat çok şükür çok kötü değildi yani genel olmaktansa iyiydi sanki sizde inşallah sağlıkla kavuşsun
bsrbrkysr184_ kizinaasikanne ay çoook şükür Allaha o korkulu anı attım birazda şu ameliyat şeyleri geçse varya ooo kimse tutamaz bizi 😆
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ dedi ağrı kesici bu vurduğu bölge ağrıyor 🤦🏻♀️bide arada bir sancı giriyor varya çocuk gibi ağlıyorum kivranmaktan.