sym_yc bsrbrkysr184_ ben hiç doğurmadım ama belden uyuşturup ayağımdan ameliyat olmuştum iğneyi yaparken benim sırtımdan tikim olmasına rağmen hiç zorlanmadım doktorların yaptıklarını hissetmiyorsunuz odama geldikten bir kaç saat sonra hissetmeye başladım sezeryan acısı nasıl olur bilmiyorum ama spinal anestezi çok zor kötü bir şey değil hem çocuklarının ilk çıkış anını göreceksin kokusunu alacaksın çok güzel bence 🥰
kizinaasikanne bsrbrkysr184_ Toplam yarım saatte çıkmışım. İğneden hiç korkma hiç Hissetmedim eğer korkun varsa doktoruna sakinleştirici vurulmak istiyorum de vuruyorlar. Bana yaptılar mesela ameliyat boyunca toz pembeydim 😂😂 his asla yok doktorların sohbetini dinledim yarım saat boyunca bebeğin çıkış anına şahit olmak çok güzelmiş benim ilkim geneldi hiçbir şey anlamamıştım. Bunda çoook memnun kaldım ve çoook mutlu oldum. Çıktıktan sonra hemen sade kahve ve bitter yiyip içmeye başladım günde en az 2 tane bitter 2 tane kahve Demişti. Hiç baş dönmesi ağrısı yaşamadım ertesi gün sabah taburcu oldum
sym_yc bsrbrkysr184_ duygularını bastırma bence çok haklısın herkes böyle hisseder ama her şey düşündüğümüz gibi ilerlemez yaşayınca bumuymuş diyeceğine inan yeter 😘
kizinaasikanne bsrbrkysr184_ Aynen öyle korkun olmasın doktorlar her gün ikişer üçer sezaryen yapıyorlar zaten 😂😂
ARYa143 aydkut çekiştirmeleri ve karnınla uğraştıklarını hissediyosun evet ama korkmuyosun, acı da yok zaten sadece bazen mide bulantısı olabiliyor, ben de hafif oldu çok hissetmemiştim.
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ aşkım panik anında benimde çıkıyor valla zaten ondan korkuyorum ama risk almazlar bence bir sıkıntı olsa sakinleştirici verirler
nazlisenabuyurman ARYa143 o omuz ağrısı neydi öyle ya sezeryan acımı unuttum resmen sırf o yüzden çok korkuyorum 2. Ye ya yeniden öyle tutulursam diye valla
ARYa143 nazlisenabuyurman evet çok rahatsız edici bir ağrı okullar ne alaka diyorum insan 🙄 ben sürekli kahve içmiştim yaz günüydü zaten Urfa’da yazı bilenler bilir 😁 soğuk suya katıp içerdim kahveyi öyle öyle geçti şükür 😊
sym_yc bsrbrkysr184_ maşaAllahhhhhh hayırlı olsunn hayırlı evlat olsunnn nasılsın iyi misin bebeğin nasıl 🥹🥹🥹❤️
aydkut bsrbrkysr184_ hayirli olsun Allah anali babali buyutsun nasilsiniz iyi misiniz? Nasil gecti ameliyat