bsrbrkysr184_ o iğneden o kadar korkardımki.. Ameliyata girdiğimde de söyledim ben ondan korkuyorum başka bişeyden değil demiştim🙈😂elindeki (damaryolu) kadar acımayacak dediler gerçekten de acımadı sinek ısırığı gibiydi 👌😊sonra hemen uzan dediler bi kaç sn içinde uyuştum hemen sonda taktıklarını gördüm (ondan da korkardım) ama hiçç hissettmedim. Çikinca boşa korkmuşum o kadar demiştim 🙈 inşallah siz de öyle dersiniz 😊
Yapman gereken pek bişey yok sadece sakın ol ve komutlara uy🤗
Komut derken, masaya geçiyosun yardım ediyolar zaten
Eğiliyosun (eğik bir durumda yapılması gerekiyor çünkü) bu kısımda sırtına baskı yapabilirler önlem amaçlı olarak ben çok hatırlamıyorum ama aklında bulunsun normal yani.
Sonra zaten dediğim gibi uzanıyosun ve kollarını sabitliyorlar müzik felan çalıyo bazen arkada ortam güzel aslında sıkılırsan muhabbet edersin başındakilerle zaman çabuk geçiyo ne ara oldu demiştim ben 🤭😂
Herşey gönlünce olsun annecim sakın ol, hayırla sağlikla gelsin bebişin 🤗