nrybysk o zaman korkmanı gerektirecek bişey yok Allahın izniyle merak etme canım tansiyonun en tehlikeli hali gebelikte protein kaçağı ve şişliktir unutma gebelik zehirlenmesi deniyor buna doğumuma 2 hafta kala yaşadım bunu tansiyonum bir gece de 13 ile başlayıp 15 16 ları gördü o gece acile gittim ama geç kaldım herşeye şişlik vardı bende ve protein kaçağı da varmış sonradan fark edildi malesef zaman geri gelmiyor ama senin yapman gereken stresten uzak durup şu 1 2 hafta son zamanların tadını çıkarmak olsun ayaklarını uzat dinlen çok yürüme yorucu hareketlerden kaçın tansiyonu anlık da olsa yükseltiyor ve ne olur ne olmaz düzenli ölç gün içinde 14 ün üzerini görürsen acile git ne olur ne olmaz. Ama bence korkulacak bişsey yok sende Allahın izniyle