nrybysk canım merhaba 35 + 4’ten selamlar.. 30. haftadan beri 18:10 tansiyonla mücadele ediyorum. Günde yaklaşık dokuz hap, bir tane kan sulandırıcı iğne yapıyorum kendime. Bence stres yapıp boşu boşuna tansiyonunu yükseltme. Biz geçen hafta ciğer geliştirici de olduk, herhangi bir aksilik olursa erken olma ihtimale karşı. Bayramdan önce tekrar kontrole gideceğiz haftada bir kontrollerimiz var. Bazı şeylerin tedbirini alıp gerisini Allah’a bırakmak lazım. Tansiyonun en büyük düşmanı bence stres ve tuz.. yediğine içtiğine dikkat et. Doktorun bana özellikle tuz un şeker yasak dedi. Paketli gıda kesinlikle yasak. Şekerde tansiyonu yükseltiyormuş. Karbonhidrat makarna pilav hepsi yasak. Ben 37 haftada doğum planlaması yapmayı düşünüyorum doktorumla konuşup, sen de böyle stres yaparsan haftanın ilerledikçe tansiyonu yükselir. Bol su iç stres yapma lütfen