mryh ben tuzsuz peynir yememe rağmen herşey bana tuzlu geliyordu.. artık o kadar ki tansiyon yüksekti çok kötü bi süreç geçirdim bende 1 ay olacak doğum yapalı hatta kardiyoloji doktoru bana doğumdan sonra da tansiyon ilacı kullanabilirsin dedi ilk 1 haftada yüksekti yine sınırdaydı şimdide bi dengesizlik var bileti stres edince yükseliyor