Evet maalesef tansiyondan çok çekmiş biri olarak ben de çok yoruldum artık yani bu hamileliğime 36 37’de ben de bitirmek istiyorum ki ben doktorumla da konuşacağım zaten eminim o da yok demez ben ölü doğum da yaptım 38 haftalık 38 39 hafta tansiyondan düşük de yaptım kürtaj oldum çok çektim şimdi hiçbir şey yemiyorum çay bile yasak aklınıza gelebilecek her şey yasak zeytine kadar yasak ama mecbur bebek için katlanıyoruz gülü seven dikenine katlanır ama keşke sadece gebelik tansiyonu olsaydı ben normalde de hipertansiyon hastasımışım tabi bunu bir senedir falan biliyoruz benimki genetikten dolayı ben günde altı tane tansiyon ilacı yiyorum hala da tansiyonlar hep sınırda 14 lerde doktora söylüyorum çok şaşırıyor bir şey y yemememe rağmen ilaçları kullanmama rağmen kalkıyor her şeyin başı stres çok dikkatli olun