Herkes bir gelirdir tutturmuş. Evet gelir onemli keske olsa mi acaba? Ben simdi bu yazdıklarımı kafadan yazmıyorum onu soyleyim. 15 yil Türkiyenin batisi doğuşu ic anadolusunda çalışmış, cok zengin insanlarin çocuklarına egitim verdiği gibi, yırtık pantolonla okula gelen cocuklara da egitim vermis biri olarak bir çıkarımim var. Zorluk icinde büyüyen cocuklar daha hevesliler, daha bilincliler hedefleri var samimi söylüyorum bunu maneviyatlari daha sağlam, saygıları daha fazla, hayatın daha içindeler. O her dediği olanlar varya hep daha fazlasını isterler, anne babayi maddi kaynak görüyorlar, maneviyatlari genelde düşük, hayattan zevk almaları anlık oluyor ve genelde şımarıklar.
Cocuk zorluk icinde buyumeli( ekmeğe muhtaclıktan bahsetmiyorum). Cocuk hayatin icinde olmali, mücadele etme ruhu olmali, kolay para kazanmak degil emek vermek alin teri kavramlarını görmeli. Inanin daha mutlular. Birde burdan bakin bakalim…