Leylak34 değil bence. Ama bizim mesela eşim tek çocuk ve çok şikayetçi bu durumdan, hep bir kardeşi olsun istemiş ona dayanak olucak. Yeğenleri kuzenleri vs var ama uzaktalar yani yarın öbür gün anası babası ölse mesela gerçekten sığınabileceği kimse yok. Benim de bir kardeşim var. Biz bunu düşündük hep, yarın biz ölsek oğlumuza akraba kalmayacak nerdeyse anca benim kardeşim ilerde çocuk yaparsa tek gidebileceği insan o olucak. O yüzden ikinciye karar verdik. İlerde maddiyat sağlık el verirse belki üçüncü bile olabilir, eşim kendisi tek olduğu için hep büyük bir ailesi çocukları olsun istemiş. Ben de her şey yolunda giderse belki üçüncü de olur diye düşünüyorum. Kardeş bence çok güzel bir şey