cnsnl merhaba, gecmis olsun. Benim surecimde sizin gibi ilerledi 3. Sezerayanimdi, doktorlar yapisma kesin dediler, heyete cikardilar bir suru doktor muayene etti sonra kesin pas teshisi kondu. 27. Hafta sonrasiydi galiba her hafta muayene cagirdilar, 29. Haftada mecburi yatis yaptik, kanama baslamisti, 32. Haftada sancilarim artik %90 lara kadar cikiyordu, suyum cok fazlaydi bir tarafdanda 32. Haftada mecburi doguma aldilar, saat 9.15 de doguma gittim 9.55 de dogum olmus, 13.30 gibi odama geldim ameliyat uzun surmus, dikey kesi yapmislar. Gobek ustunden gobek alti bikini bolge ustune kadar. Saat 14 00 gibi asiri bir agriyla uyandim, doktorlar basima geldi, narkoz taktilar bir cihazla elimede bir dugme verdiler agrin oldukca dugmeye bas dediler bastim ama agrim gittikce artti, artik bagiriyordum, rahime balon yerlestiriyorlar kanama olmasin diye onu biraz indirdiler, ama fayda etmedi, saat 15 - 16 arasi asiri kanama basladi, yogun kanama ile tasikardiye girmisim sonra bayildim galiba hatirlamiyorum, esimin anlattigi kosarak tekrar ameliyata almislar, damarlar patlamis, 16.00 dan 20 00 kadar tekrar ameliyat oldum, malesef rahmimi orada almislar, sonra yogun bakima aldilar, gunler suren hastahane sureci sonrasi. Korkmayin benimki mufredit bir olay, yani belki milyon dogumda bir olur bilmiyorum. Aksilik gayet saglikli olan bebegimin dogumda kalbi durmus kalp masaji adrenalin ile entube etmisler, 40 gun yogun bakimda kaldi birde bebegim. Cok sukur artik saglikliyiz. Dedigim gibi herkesin hikayesi bir olmuyor, kotu dusunmeyin, surec biraz gergin geciyor biliyorum ama korkmayin, 3. Basamak bir hastahaneye gidin kesinlikle kan bankasi olsun, bana 19 unite kan takildi, kan urunleri serumlari saymiyorum hastahaneniz ve dogum ekibiniz iyi olsun.