asellim_ malesef yasadim, ilk sunu bilin previa ile akreata cok farkli seyler, akreatada rahim, mesane yapismasi vardir genelde, ben 32. Hafta icinde mecburi dogum yaptim, dikine kesim yaparlar genelde, malesef rahim kaybi yasadim. Benimki bu konuda nirvana. Bebegimin kalbi durdu entube edildi, kendim 2. Bir ameliyata alindim ayni gun, kanamam durmadi. Gecmis paylasimlarimda var zaten. İlk dogru teshisi koydurun, previami akreatami onemli olan bu. Previa ise sorun cok olmuyor.