tubam_tr bacım zaten plasenta önce aşağıda oluşur ve zamanla yukarı çıkar 20. Haftaya kadar çıkmazsa yapışıklıktan şüpheleniyorlar benimde 2 kürtaj geçmişim olduğu için o ihtimali değerlendirdiler, 25. Haftada bi özele gittim beni korkuttu kan akışı başlamış yapışıklık var gibisinden araştırdığım da korkunç şeyler okudum sonra zeynep kamile gittim ve doktor hiç bir şekilde ümitsiz bişey söylemedi sadece güven evham yapma kimse gereksiz hiçbir işlem yapmaz dedi, ben bi kere 33. Haftada lekelenme yaşadım 4 gün yatırdılar beni ama sadece bir kez geldi daha gelmedi her hafta kontrole çağırdı ve 37. Haftada netleşti, ben bu konuda devlete daha çok güvendim ki normalde devlet hastanesi sevmememe rağmen , zeynep kamili öneririm bana 1.5 saat uzaklıkta normalde ama doktorları gerçekten iyi, şunu da söyliyim 33. Haftada yattığımda ciğer geliştirici yapabilirlerdi ama yapmadılar saat başı nst çektiler herhangi bişey var mı diye mesela özelde yatsam ilk yapcakları şey iğne olurdu, mesela benimle aynı zamanda bi arkadaşım daha vardı onunda 35. Haftada çıkmıştı ve 37. Haftada sancıları geldi doktoru ona sürekli sezeryan dediği için normal yapamam dedi sezeryan oldu, şimdiden kendini şartlama bence, ben hep hayırlısı neyse o olsun dedim sezeryandan korkmama rağmen, önemli olan sağlıkla kavuşmak