nuriyegcl beyzanurtas regl gecikmemin 6. gününde 91 beta ile öğrendim geç döllenme olmuştu benimki şimdi 37+4 olduk gün sayıyoruz 🥹🙌🏻
0_Rumeysa beyzanurtas adetime üç gün kaldı. 48 ile öğrendim. 3+4 günlük dü Şimdi 5+4 14000 bugün baktılar ve dokturumda degerlere fazla önem vermeyiz iki kat artış olsun 48 saatte yeter ve keseyi görebilmek önemli demişti
Esmaaaa58 Ztkn2 yaa 🥹😅 üç ay önce benrğimn kalbi durdu üç aylık rabbim gine nasip etti inşallah sağlıcakla doğruruz hepmz kucagımıza alırız 🤲🥹❤️
ARYa143 İkinci gebeliğimdeyim, ikisinde de hemen hemen 6. haftalarda öğrendim (10+ gün gecikme ile) İlk beta 32915 Bu gebelikte de beta 150000🤭 ((Not : Tiroid hastasıyım, ihtimali zorlaştırdığı için erken gebelik testi yapmıyorum))
ecrinhamza 15gd bende adete bir gün kala 50.1 me öğrendim şuan bu betaları görünce acaba bi problem mi var diye düşünmedim değil
beyzanurtas yaseminalkanss kişiden kişiye göre değişiyormuş bu değer bence kötü değil sizinki ama ben yüksek olunca biraz tereddüt ettim açıkçası insanın aklına direkt ikiz mi acaba sorusu geliyor
betulsgkc beyzanurtas evde yaptığım test pozitif çıkınca kadın doğum acile gittim 5. haftadaymışım keseyi ilk orda gördük 7. hafta civarında kalp atışını duyabildik bende ikizden şüphelenmiştim ama haftaya göre beta normalmiş
_efinah08 beyzanurtas 4850 ile öğrendim 1 hafta sonra tekrar kan verdiğimde 10.000 olmuştu ilk kontrolüme gittiğimde de 6+2 olmustuk bile
bus2109 Adetime 3 gün kala 108 ile öğrendim 🤭 ilk tek bebek ikinci kontrolde ikiz olduklarını öğrendim üçüncü kontrolde de üçüz dedi doktorum 1 hafta sonra kendiliğinden kalbi durdu sonradan gelişenin 😌 şuan ikiz olarak devam ediyoruz 25 haftalık olduk 🥳