insaninsan beyzanurtas adet gününden 4 gün sonra 2 martta 50 ile öğrendim dün 12 martta 2839 olmuş 😍pazartesi kontrolüm var
ozlemanneyim beautiful_ 278le öğrendim siz 20 gün dayanabilmişsiniz ne güzel iki kere gittim ikisinde de embriyo görünmedi doktor erken diyor benim içim içimi yiyor 😁
yaseminalkanss beyzanurtas benimde 4 gün geçti betam 540 çıktı ertesi gün 739 çıktı 1 hafta bekledim bugğn tekrar kan verdim sizin değeriniz baya yüksek benimkine göre benimki kötümü acaba
beyzanurtas yaseminalkanss kişiden kişiye göre değişiyormuş bu değer bence kötü değil sizinki ama ben yüksek olunca biraz tereddüt ettim açıkçası insanın aklına direkt ikiz mi acaba sorusu geliyor
mervenurumay Adetim 6 gün geçmişti beta bakılmadan ultrasona alındım önce ölçümlerde 6 haftalık çıkmıştı sonra kan verdim 10.000 di betam
deryacktgl beyzanurtas bende 2273 ile öğrendim 4 haftalıkmış geç döllenme olmuş seninde öyle olabilir korkma şuan 6 haftalığız vajinal muane ile gözüktü kesede kalp atışını duyamadık haftaya dedi küçük olduğu için korkma
Esmaaaa58 Ztkn2 yaa 🥹😅 üç ay önce benrğimn kalbi durdu üç aylık rabbim gine nasip etti inşallah sağlıcakla doğruruz hepmz kucagımıza alırız 🤲🥹❤️
betulsgkc beyzanurtas 6 gün gecikmeyle kan vermiştim 7222 çıkmış şimdi 22. haftamızdayız zaman su gibi 🫠
rumeyyurmom beyzanurtas adetimden 7 gün önce 4.17ydi adet günüm 568 ile öğrendim sonradan katlanarak devam etti şuan 8+0 haftalık olduk bile 🥰
melike_kaplan 71 ile ogrendim adet gunumde,umarım saglikla gelir🤲🏻 yarin tekrar kan verip 2 katlamis mi bakacaz