yaseminalkanss yaa bişey sorucam benim betam ilk öğrendiğim 6 mart 540 7 marta 739 a yükseldi bekledim yükselsin kese göreyim diye 13 martta 1098 çıktı neden bu kadar yavaş artmış 1 günde yükselmişti o kadar 6 günde çok yavaş değilmi
betulsgkc beyzanurtas evde yaptığım test pozitif çıkınca kadın doğum acile gittim 5. haftadaymışım keseyi ilk orda gördük 7. hafta civarında kalp atışını duyabildik bende ikizden şüphelenmiştim ama haftaya göre beta normalmiş
evrem07 momrose nasıl yani 5 üstü olması gerekmiyor mu? Benim 10. Günüm daha adet dönemime var bugün beta verdim 3.8 çıktı doktor negatif dedi. Artar mı acaba
momrose evrem07 adete daha varsa hamile olma ihtimaliniz çok yüksek bir çok kadın 3 ile öğreniyor normalde hcg 0 veya 1 oluyo durduk yere 3.8 olmaz canım yeni hcg artıyor olabilir 2 gün sonra 14 oldu benim şuan 11+5 hamileyim 😇🌸
evrem07 momrose yaa maşallah aslında 2. Kez annelik düşünüyorum ama bir yıldır olmuyor. Kızımda hiç böyle olmamıştı direk adet gecikmesiyle öğrendim. Her ay elim boşa çıkıyor. Bu ayda yoğun bir tedavi sürecim vardı çok umutlandım hastalandığım için serum almadan kan vereyim dedim doktor negatif dedi ama ben yinede serum almadım. İçime birşey düştü belki artar diye 🙂↔️ inşallah dediğini gibidir
momrose evrem07 canım mesajını yeni görüyorum postlarına baktım bak hamileymişin 🥹3 küsür değer şüpheliydi zaten sende benim gibi üçle öğrenmiş oldun maşallah hayırlı olsun 🧡
aysen51z Bn adet olağım gün kan verdim 278 çıktı iki gün sonra yine verdim 2 mart’ta 565 çıktı 11 Mart’a ise 10.000 çıktı düşükmü seviye kesede aşağıdaymış progestn verdi
evrem07 momrose 🥰🥰çok teşekkür ederim evet dediğini gibi oldu çok şükür. Çarşamba günü ultrason için çağırdı doktorum. Hepimiz için herşey gönlümüzce olur inşallah
emine1309 öğrendiğimde 5+5 di 10028,27 çıktı direk keseyi gördük, sonra baktırmadım hiç :) şuan 7+4 olduk