Bereninannesi bebegimle_ben haklısın canım şu mübarek günün mübarek ayın yüzü suyu hürmetine inşallah pozitifitir
Bereninannesi bebegimle_ben canım 9 gün gecikmem var bu günü de sayarsan 10 gün toplam 8 test yapmışım hepsi de negatif silik çizgi bile yok kan verdim zaten sabah sonucu öğrencem idrar testi yapmaya çekiniyorum artık testten sogudum o derece
bebegimle_ben duyqq canim baktim ama sen o hesabindan bulup atarsan sevinirim vok kisi paylasmis resim hangisi senin secmek zor
bebegimle_ben Bereninannesi uzulme canim birdaha aya birlikte insallah sureci ilerleriz canim adet gununu bana yazarsin dongunu bende program var hesaplariz peki sen ovulasyon testiyle mi ilerledin canim buda onemli
Bereninannesi bebegimle_ben kuzum ben hiç ovülasyon testi yapmadım ama bu sefer onunla ilerlemeyi düşünüyorum valla Allah razı olsun kuzum inşallah nasip olur 🥰
Bereninannesi duyqq canım negatif sonucun ya keşke pozitif olsaydı tam olarak böyle sonuç veren 9 test yaptım ordan biliyorum