Bereninannesi duyqq kadın doğuma gittin mi kuzum muayene oldun mu hiç ultrasondan bi baksaydı doktor benim 11.günüm haftaya gidicem sende git mutlaka
Seyma8 https://mutluresim.com/images/2026/03/17/XWoWsP.jpeg. Benimde testim bu şekilde oldu ilk 5 dakikada gölgemsiydi sonra böyle oldu sizce varmıdır ya adete 3 gün var
duyqq Bereninannesi bayramı falan atlatayım da gitcem canım testler negatif çünkü 😏 Rabbim en kısa sürede isteyen herkese müjdeli haber almayı nasip etsin inşallah🥹💖
Seyma8 Bereninannesi sabah kaset test yaptım onda da hayalet çizgi çıktı acaba varda çok mu yeni daha adetim geçmedi eğer adet günümde olmazsam gider kan veririm
Bereninannesi Seyma8 adetin geçmeden böyle silik çizgiyse adetin geçince koyulaşır o çizgi diye düşünüyorum sen adetinin geçmesini bekle daha iyi olur
duyqq bebegimle_ben canım bundan sonra iki tane daha yaptım negatifti ya şimdi 17 gün oldu bayramdan sonra kan vermeye gidicem