Bumah valla 3 çocuğum var aldım kullandık erken bindirmedim 7,8 aylık oldu kafasını tam olatak tutabilmeye başladıktan snra yani . Benim işime yarıyodu eğleniyodu en azndan bişeyler yiyodu yerden kuvvet alıp basabilmeye çalışıyodu ,tabi saatlerce bırakmıyodum içinde kısa sürelerle kalıyodu ,her çocuk farklıdır ,ben nacizane fikrimi yazdm şimdi doğursam yine alırım 😂. herkesin kendi tercihi kendi kararı 😊