Bumah 7-8 aylıktı sanırım cok erken oturtmadım. Ayakları tam basmaya erişebildiği zamanlar oturttum yani boyuna göre. Yoksa parmak ucuna basma veya yan basma olabilir diye. Açıkçası ben erken yürüsün diye de almadım cok hareketliydi yetişemiyordum pna farklılık olsun dıye aldım iyiki de almışım bi zararını görmedik ama dedim gbi kontrollü oturttm gğnde 10 dk ile basladım ara sıra mola verdirdim alısana kdr