MorKelebek54 öncelikle merhaba, bu şekil konuşmanizi gerektirecek ne söyledim ve ne var ortada? Herkes gibi fikrimi söyledim kullananlar olabilir kullanmayanlar olabilir gayet, sizi tanimiyorum siz de beni tanımıyorsunuz ben sizinle kibar konusuyorum, dediklerimi de kötü niyetle söylemedim