erdogan41 ben de öyleyim 2 kez olumsuz oldu aerık cık korkuyorum sürekli kendimi dinliyorum ama test yapmaktan da çok korkuyorum. 2. Gün sadece adet ağrısı gibi oldu sonra o da kesildi tutunmadı mı acaba diye düşünmekten kendimi alamıyorum rabbim bana ve tüm kardeşlerime yardım etsin