Merrriiii T+ 2 deyim pzt öğlen 12.30 da olmuştum bugün adet ağrım var ne alakaaa ya çok erken değil öi
demom Merrriiii Merrriiii benim de t+1 dün öğlen transfer oldum çoook hafif kasık ağrım var normal demişlerdi ama bende gazda var 😕
MrsKr Merrriiii oluyo o ağrılar ben transfer sırasında doktoruma diyodum hocam adet olacak gibi karnım ağrıyo diye 😅 ilaçların etkisi 🥰
Gks_01 Merrriiii ilaçların etkisi olabilir ben de dondurulmuş transfer olmuştum progestan vs kullanıyordum onlar etkiliyor
Merrriiii MrsKr daha önce 2 kez transfer oldum ve daha çok ilaç kullanıyordum bu sefer yarı doğal transfer oldum yani ilaç daha az ama anlamadım garip. Pozitifi gördünüz mü peki
MrsKr demom teşekkür ederim rabbim sizlere de nasip etsin inşallah 2 tane 5.gün embriyosu transfer edilmişti şükür ikisi de tuttu
MrsKr erdogan41 evde test yaptım evet 5.gün falan çok silik şekilde pozitifi gördüm kan testi verdikten 1 hafta sonra falan lekelenmem oldu hala da devam ediyo hatta
MrsKr ae_ ben yeni transfer olmadım 8 haftalık olduk bugün belirti söylediğim gibi ilaçların etkisiyle transfer olmadan önce bile vardı adet olacak gibi kasık ağrım vs oldu