demom Merrriiii ara ara sol sağ kaşığıma hafif ağrı giriyor o kadar başka belirtim yok Progwstan iğnelerinin kalçamda ki ağrısı yüzünden başka bi ağrı olmuyor yani
anlrnalbumu Tuvalete gidip kanamam mı var diye kontrol ediyordum transfer sonrası ağrıdan şuan 7 haftalığız hala aynı normalmiş ☺️❤️
demom anlrnalbumu bende öyleyim biliyor musunuz ama bişey yok çoook hafif ağrım var Rabbim sağlıcakla kucağına aldırsın kuzum
lili14 Transferden kaçıncı gün sonra erken gebelikte çıkar pozitif kızlar durumlarımız belirtileriniz neler
Merrriiii lili14 ay hiç belirtim yok ya arada kasığım ağrıyor o kdr böyle olup pozitif gören oldu mu acaba ben t+6 dayım millet 5. Gün iki çizgi görüyor valla ama cesaret edemiyorum ben yapmaya
lili14 demom hiç bilmiyorum ki tecrübesi olanlar yazsa çok iyi olur herkesin süreci farklı oluyor birde
demom lili14 evet benim 12. Günüm test günüm yani bayramın son gününe denk geliyor Bayramı da evde geçirmek istemiyorum acaba yolculuk yapsam bişey olur mu sonuçta o zamana kadar yerleşme vs çoktan olmuş oluyor
lili14 demom bayrama yakın idrar testi yap istersen hiç yaptın mı test. Transferden sonra test Yapan arkadaşlar yardımcı olun lütfen kim kaçıncı günde idrar testinde pozitif gördü? kaçıncı gün embriyosuydu vs
lili14 demom bakalım yeni bi sohbet başlığı başlattım transferden kaç gün sonra pozitif gördünüz diye sen de oradan takip edebilirsin canım belki yardımcı olur