nyilmaz bilginiz icin cok teşekür ederim prodsektörünü okudum hatta internettente arştırdım pek zararı yok ama anne sütüne geçer diye yazmışlar yarını beklicem ama ölüyorum agrıdan :( 14+6 haftamdayım :( denemedgim gargara karanfil kalmadı geçmiyor soğuk komplks uyguladm banamısın demiyor :( doktorumun numarası yok :( olsa annda arıcm ama :( şuan icsem bi sorun olurmu :(( korkuyorum içmeyede ama dayancak gücüm kalmadı:(