Lovelies o antibiyotıgı sakın kullanma gebelere uygun bir ilaç adla değil ben 3 haftalık hamıleyken bılmeden 4 tane ıcmıstım ogrendıkten sonra tabıkı bıraktım. Doktor 1 aya kadar bırsey olmayacagnı soylemısti. Sakın aklından bıle gecırme ve diş agrısı yada apsesi bebege zarar verır gidip hemen tedavi ol. O acıyıda cekme cocukta ıcerde stres oluyor sen acı cektıgın ıcın. 8 aylık hamıleyım 1 ay once bende dısımı cektırmek Orunda kaldım ve 2 aylık hamılelegımden beri diş agrım vardı artık dayanamadım ve cektırdım. Aciiiil doktora git acill