kuman7536 dişimin kırıldıgını ve cok ağrı yaptıgını söyledim karnıma baktı sen hamilseysen malesf benm yapblcgm birşey yok dedi bu aylar biraz tehlikeliymiş dedgine göre dişime baktı apse yapmış bi nevi mikrop var dedi ilaç yazmam lazm ama olmaz diyip kendi doktoruma ynlendirdi