buglemm04 canim anadolu yakasindaysan eger alle saglik var atasehirde oranin doktorlarini takip ediorm surekli. Cok iyi doktorlar istersen oraya bi git yarin. Yani bilemiyorum ben avrups yakasindayim burda olsan benim doktoruma yollardim seni ama uzaksin. Benim doktorum bu sekilde yapmisti eger baska doktora gitme ihtimalin yoksa da bekliceksin canim duadan ve dinlenmekten baska yapacagin birsey yok. Alttan muayeneden de korkma. Ben en son 9 haftalikken gittim kontrole smdi ikili testten sonra gidicem. Yani 4 haftadir gitmemis olucam. Bu saatten sonra nerden bakar bilmiorm ama 9 haftama kadar surekli alttan bakildi. Ona takilma. Erken gebeliklerde daha net goruldugi icin hep alttan bakilir korkma. Ama bence baska bi doktora git derim. Acile degil de normal poliklinige git.