Nihanak buglemm04 canim anadolu yakasindaysan eger alle saglik var atasehirde oranin doktorlarini takip ediorm surekli. Cok iyi doktorlar istersen oraya bi git yarin. Yani bilemiyorum ben avrups yakasindayim burda olsan benim doktoruma yollardim seni ama uzaksin. Benim doktorum bu sekilde yapmisti eger baska doktora gitme ihtimalin yoksa da bekliceksin canim duadan ve dinlenmekten baska yapacagin birsey yok. Alttan muayeneden de korkma. Ben en son 9 haftalikken gittim kontrole smdi ikili testten sonra gidicem. Yani 4 haftadir gitmemis olucam. Bu saatten sonra nerden bakar bilmiorm ama 9 haftama kadar surekli alttan bakildi. Ona takilma. Erken gebeliklerde daha net goruldugi icin hep alttan bakilir korkma. Ama bence baska bi doktora git derim. Acile degil de normal poliklinige git.
buglemm04 Nihanak özele gitme durumum yok şuan devlet hastanesine gidiyorum onlarda doğru düzgün ilgilenmiyor 😞
Polo buglemm04 özellerin acillerinin para alması yasak Özele acile gidebilirsin Velevki aldı, faturanı iste Sağlık bakanlığına yarın şikayet et. Geri iade alrsın Ondan vakit kaybetme Dr a git
Melaikeanne Bende şimdi doktordan geldim 5 haftalık gebeymişim ve 11 mm göründü kese kalp atışını duyamadık haftaya dedi kanama ile de ilgili kalp atışını duymadan canlı yada cansız gebelik diyemem dedi ama gelişim var dedi geçen hafta 6Mm di çünkü kanama da polikistiğin var ondan da olabilir dedi korkma kalbini ferah tut dedi doktor artık allah bilir gerisini kısmeti varsa gelicektir dünyaya sağlıklı bir şekilde inşallah 🙏🏻
minikoo buglemm04 neden beklemeyip altan muayne oluyorsunuz banada 5 haftalik altan bakicaz dediler keainlikle izin vermedim.baska doktora gittim 2 3 gun sonra karnimdan göründü.suan 7 ayligim masallah subunellah zarari yok diyirlar ama mantıklı düşününce cok hassas birseye cubugu degdirip gezdiriyor tabi kanama olur.ins saglikla tutunur
Melaikeanne Sağlıksız bir gebelik ise valla ne yapsakta kayıp ederiz O yüzden bazen tevekkül Allah demek lazım tamam dikkat etmek lazım ama alttan muayene ile de birşey olacağını sanmıyorum