buglemm04 Kızlar 5+4 haftalık hamileyim biraz kanamamda var kalp atışlarını ne zaman duyabilirim doktora gitsem 😞
Melaikeanne buglemm04 7. Haftada duyuyorsun benim bildiğim bendede oluyo aynısı pembemsi akıntı gibi yarın bende kalp atışı için gideceğim 7. Haftamız oluyor hayırlısı inşallah
Defneemm buglemm04 Ben ilk başlarda kan boşaltıyodum afedersin ped dayanmıyodu bana ama ilaç iğne vermesi gerekirdi yani bende o doktorlara kalsaydım kürtaj oluyodum doktor çok önemli
buglemm04 NrglBayar gittim 2 gün önce alttan muayene oldum eve geldiğimde kanamam başladı gece tekrar gittim doktor alttan baktı kese normal var dedi kan değerimde normal ama erken olduğu için bir kaç gün sonra gel dedi bebeğin kalp atışına bakmal için kanamam için ilaç vermedi bebeğin kalp atışlarını duymamız lazım dedi adet olur gibi kan geliyor 😞😞😞😞
NrglBayar buglemm04 Allah yardımcın olsun inşallah bebeğin annesine sıkı sıkı tutunsun 🙏🏻 İlaç iğne vermesi gerekirdi bence başka doktora git 😔
minikoo buglemm04 neden beklemeyip altan muayne oluyorsunuz banada 5 haftalik altan bakicaz dediler keainlikle izin vermedim.baska doktora gittim 2 3 gun sonra karnimdan göründü.suan 7 ayligim masallah subunellah zarari yok diyirlar ama mantıklı düşününce cok hassas birseye cubugu degdirip gezdiriyor tabi kanama olur.ins saglikla tutunur
buglemm04 Melaikeanne evet sık derken yatarken birşey yok ama ayağa kalktığımda akıntı gibi kan geliyor normal adet olur gibiyim kesem göründü aöa kalp atışları ne zaman görünür bilmiyorum belkide hiç görünmez 😞
Melaikeanne buglemm04 yani biz şuan ne desek yanlış olur arkadaşım adet gibiyse sıkıntılı doktora gitsen iyi olur bence acile falan hemen
buglemm04 htcmuhammed bebeğin kalp atışlarını duymadan ilaç yada iğne veremem dedi doktor bir kaç gün sonra gel bakalım dedi ne zaman gitmem lazım bilmiyorum kanamam içinde kanaman olacak ya düşükle sonuçlanır yada yaşar dedi
Gzdysr Alttan muayene neden yapılıyor tehlikeli diil mi hamilelikte.. ben 10. Haftada duymuştum kalp atışını canım inşallah sende duyarsın en kısa zamanda ve sonunda sağlıkla kavuşursun 🙏
buglemm04 Melaikeanne git diyor bana başka birşey demiyor kese görünüyor ama kalp atışını duymadan birşey yapamam diyor😕
htcmuhammed buglemm04 ne alakasi var ya progstn veriyorlar Benm 2 kaybim var ve ikisinde de verdiler lekelenmem var diye 1. Bebegm de kan geliyordu
Slncmlkcr buglemm04 başka bir doktora git hemde hiç vakit kaybetmeden git şuan bende gece bu saatlerde 10.haftamda kanama geçirdim ve direk doktora gittim ilaç verdiler şuan şükür bişeyim Yok
buglemm04 Melaikeanne var tabiki ama alttan sürekli baktıkları için etrafımdaki insanlarda daha içindeki çocuk su gibi diyorlar alttan baktırma sebebi muayene olabilir diyorlar ne yapacağımı bilmiyorum😞
buglemm04 htcmuhammed bana öyle dedi doktor bebeğin kalp atışlarıno duymadan veremem erken dedi inş duyarım kalp atışlarını bir kaç gün sonra kanamamda normaldir inşallah 🙏🏻😔