mrvgngr doktora gidip genel bir muayene ve kan tahlili yaptırmanız doğru olacaktır. 16 sene doğum kontrol hapı kullandım hastalık sebebiyle. Pcos, yumurtalık iltihabı vs çok fazla da kötü şey yaşadım. 38 yaşında hamile kaldım ve doğum yaptım kızım 1 aylık. Sizin yaşınız gayet genç. Psikolojik etki çok yüksek bu şekilde düşünürseniz daha kötü etkilenir süreç.