mrvgngr Öncelikle çocuğum olur mu gibi sorular sorup kendinizi yıpratmayın. Allah verdikten sonra neden olmasın? Ayrıca yaşınız da çok değil. Size tavsiyem iyi bir kadın doğum doktoru bulun, kontrole gidin. Bebek işi yarısı psikolojiktir, önce psikolojik olarak iyi olun, olumsuzluklardan, stresten uzak durun, beklemediğiniz anda olacak. Allah inşallah en kısa zamanda yuvanızı bebek sesiyle şenlendirsin 🙏🏻