mrvgngr doktora bir an önce gidin her ay düzenli veya düzensiz kendiliğinden adet goruyorsan olur benim ilaçla adet olmayan arkadaşımın bile iki tane çocuğu oldu Allah’ın izni ile olur günümüzde tedavisiz çocuk sahibi olmak mucize zaten yediklerimiz ictiklerimiz hep hormon ve ilaç bir an önce vakit kaybetmeden adetli iken doktora gidin bulunduğunuz bölgede iyi bir doktor araştırın inşallah Allah doktoruna denk getirsin sağlıklı bebekler nasip etsin