7 buçuk aylık evliyim 33 yaşındayım ve 4 aydır bebek düşünüyoruz yaşımdan dolayı acaba bebeğim olmaz mı gibi korkularım var birde etrafımdaki bazı insanların olumsuz söylemleri beni korkutuyor. 17 yaşındayken çok adet sancısı çektiğim için doktora gitmiştim sağ yunurtalığımda kist vardı doğum kontrol ilacı kullandım bir ay, doktor zararsız olduğunu söylemişti sonra tekrar doktora gitmedim. Bide 23 yaşlarında bir ay boyunca kahverengi leke gelmişti doktora gittiğimde bu defa solda da var dedi yani hem sağda hem solda oda zararsız olduğunu söyleyip doğum kontrol ilacı verdi onu da kullanmadım hatta. Adetlerim düzenli günü gününe olurum adet başlangıcında ve bitiminde kahverengi lekelenmeler olur evlendikten sonra sancımda kalmadı korkmalı mıyım doktora gitmek istiyorum ama kötü bir şey duymaktan da korkuyorum doktora gitsem nasıl bir yol izleniyor ? Sizce napmalıyım