btun azra19 2 gün önce yapmıştım işte negatif gördüm o yüzden yapmıyorum pazar falan yapmayı düşünüyorum
monii azra19 canım senin var galiba ya. Bence direkt kan ver teste bu sekilde çıkıyorsa hic yoktan 15 20 gibi değer çıkması lazım. İki günde bir verirsin 3 kere artışa bakarsın
anonim211 azra19 28 şubatta aşılama oldum dün 10. Gündü benim testim de böyle çıktı tekrar test yapmaya korkuyorum regli benimde 16-17 mart sürecimiz hemen hemen aynı 🥹
anonim211 azra19 Dün böyleydi tekrar test yapmadım sizin ilk attığınız teste benziyor açıkcası benim umudum yok o yüzden bugün tekrar yapmadım. Ama sizin diğer yaptığınız testler daha gözle görünür
anonim211 azra19 umarım öyledir dedim ya pek umudum yok benim o kadar çok böyle anlar yaşadım ki yarın tekrarlayacağım testi bakalım
azra19 anonim211 bende valla ama awox bı tık dıgerlerıne nazaran guven verıyo yıne de çok umutlanmayalım bız..