hmyr61 azra19 benimde 6 martta adet tarihim ama olmadım erken gebelik testi yaptım negatifti bugün yine test yaptım hafif gölge görür gibi oldum aynı senin gibi ama annemler göremedi yok felan dediler şuan seni görğnce aşırı umutlandım resim atsam benimkinde bakar mısınız
azra19 @btun @seeviim @bebegimle_ben @monii kızlar şimdi yaptım ilk 10 dkk ıcınde cıktı [https://mutluresim.com/images/2026/03/11/XEMe9M.jpg](https://)
btun azra19 canım bir koyulaşma var gibi ama bit kaç gün sonra yap pazar günü mesela yada direkt git kan ver daha net öğrenirsin 💕
monii azra19 canım senin var galiba ya. Bence direkt kan ver teste bu sekilde çıkıyorsa hic yoktan 15 20 gibi değer çıkması lazım. İki günde bir verirsin 3 kere artışa bakarsın
azra19 btun kan vermeye de korkuyorum beta artısı sureklı beklıcen o daha ayrı stres🤭 sen yaptın mı test
parla94 ben dpo 11 de innovitayla daha net görmüştüm, awoxda da silik çizgi vardı. birkaç gün sonra tekrar yapın, hayırlı haberler alın inş
azra19 parla94 innovita kutu ıçinden cıkan erken gebelik değilmiş o yuzden emin olamadım ama regl gunu onu yaparım olmazsa 🩷 sizce varmı🤲🏻
parla94 azra19 son attığınızda var gibi. innovita pakette erken gebelik yazıyordu benim sizin de öyledir muhtemelen
btun azra19 2 gün önce yapmıştım işte negatif gördüm o yüzden yapmıyorum pazar falan yapmayı düşünüyorum