anonim211 azra19 çekmedim fotoğraf çöpe attım evet ilk idrarla daha iyi çıkıyor ama olsaydı silik filan çıkardı bişey yok
azra19 anonim211 hayırlısı olsun canım yıne de reglın gecikmesin bekleyelim bende belki bıkac saat sonra yaparım
azra19 bebegimle_ben evet canım teşekkür ederim ınsallah yarın belli olcak her sey🥹🤍 ovülasyon yaptım pik e yakın cıktı
iremxersoy azra19 hayirli olsun insallah :) benim pik 28 ti cstlama buyuk ihtimal 1 mart olmustur ama dayanamadm kan verdm kanda dun 0.8 cikti bnim kesin yok bnce :((