sarilale123 champanne bende ilkinde geç hissettim, bunda erken hissediyorum deyince plesanta arkada o etkiler dedi doktor. Belki sizde de ön taraftadır, muhtemelen ilk gebelikte benimde öyleydi
champanne sarilale123 olabilir gidince sorayım. Doktor da geçen hafta 1 haftaya falan hissedersin demişti ama bakalım daha gelen giden yok 😅
Simayo sarilale123 henüz hıçkırmaya başlamamış da olabilir :) o kadar düzenli ki, ayırt edememeniz zor. Hareketlere göre uzun da sürüyor tabii.
sarilale123 beyzzsenturkkk aslında göbek kısmında oluyor sanki , ben hiç hıçkırık olarak düşünmedim. Hep hareket ediyor dedim
sarilale123 krizantemmm tatlı yedikten sonra oluyor daha çok vuruyor diye düşündüğüm muhtemelen hıçkırık 😁 teşekkür ederim
sarilale123 Esraysr16 muhtemelen öyle, bende ilk gebeliğimde hiç anlamadım, ayırtta edemedim açıkçası.riskli gebelikti, herşeyi hareket ediyor çok şükür dedim, ama hamile arkadılımdan hıçkırıyo galiba diye duyunca, nasıl hissedildiğini merak ettim
1susu sarilale123 göz seyrimesi gibi düşün ama gözünde değil göbeğinde oluyor minik minik ritmik atışlar 🥰
sarilale123 1susu çok teşekkür ederim, dünden beri o kadar karnımda her harekette dikkatle bekliyorum, hissedeyim diye
selos1 sarilale123 otururken ya da uzanırken hareket etmediğiniz zaman anlayabilirsin. Tekme kadar kuvvetli hareket etmiyor hıçkırırken o yüzden hissedelimesi zor Bide bildiğim kadarıyla fazla kilolu kadınlar hissedemeyebiliyor. Ard arda sanki minik balon patlaması gibi oluyor hıçkırığı 1-1,5 dk sürüyor genelde.
sarilale123 selos1 bende kilolu hamileyim belki oda etkendir hiç bilemiyorum ama bu hamileliğimde hıçkırık olayını anlamak istiyorum, inşallah hissediyorumdur. Yada büyüdükçe anlarım
yildiz93 sarilale123 29+4 haftalığım belki 1 aydır hissediyorum hıçkırığını. Karnımın sabit bi yerinde kalp atışı gibi pıt pıt ediyor 1-2 dk sürüyor gün içinde bi kaç kez oluyor
sarilale123 yildiz93 muhtemelen buradaki yorumlara bakarak hafta büyüdükçe daha iyi ayırt edebiliyor. Ben daha 21 haftadayım ilerki haftalarda daha iyi hissederim , büyük ihtimalle teşekkür ederim
Zezo sarilale123 Ahaha ben hepsini denemiştim ve evet canlı dinleme var ordan kalp atışını kulaklıkla çok net bir şekilde duymuştum birkaç kez canım sıkıldıkça dinlemiştim 🥲 hıçkırığı hissetmek için de 21 biraz erken geldi bana ben 28-30 dan sonra çok net hissetmeye başlamıştım ilk gebeliğimdi ikinci de daha erken olabilir tabi 😇
sarilale123 Zezo uygulama hangisi burda okudum bende onu ama o zamanlar haftam erkendi 20 den sonrası için diyordu sonra kaybettim uygulama ismini. Anladım teşekkür ederim Ben gebeliğimde de tekmeleri geç hissetmiştim o yüzden hıçkırıkla hiç ayırt edemedim. Şimdi tekmeleri erken hissetmişken hıçkırığı da ayırt edebilirim inşallah
ebrukocak sarilale123 ben 35 haftalıkken falan hatırlıyorum sağ alt tarafımda böyle çıt diye bi şey oluyordu hemşireye sordum bebeğin hıçkırıyor demişti üzerinden 8 yıl geçti tam hatırlayamıyorum ama o haftalardı sanırım
sarilale123 ebrukocak ileriki haftalarda daha çok hissediliyor sanırım, inşallah bende hissetmeyi bekliyorum . Şimdiye kadar olduysada fark edemedim😀
atesvesu sarilale123 ritmik şekilde hissediliyor düzenli oluyor kalp atışı gibi hickirdigi zaman gobegimde de atmalar oluyor
sarilale123 atesvesu göbeğimde alt kısımda sanki hissettim gibi ama dediğim gibihep hareket ediyo diye düşündüm, teşekkür ederim
fatmaa51 atesvesu gece bende çok oldu nabız atar gibi gece hıçkırabilir mi ki acaba bebek ilk gebeligim 21.haftadayim hicbirsey bilmiyorum