ayseveysel evet ilk gebeliğimde muhtemelen anlattığınız gibiydi benim hareketleri bile çok geç hissettim, o yüzden hıçkırığı hiç anlamadım. Şimdi o hamileliğime göre daha kilolu olduğum halde, 15 te hissettim meğer plesanta arkadaymış doktor öyle dedi. İnşallah bende deneyimlemek istiyorum bu hissi. 30 dan sonra daha net diyo zaten çoğu anne, teşekkür ederim 🌸