aleyflx sarilale123 bildiğin içinde kurbağa zıplıyor gibi ritim ritim aynı 1 dakikaya yakın hatta 28.den sonra dışardan bile görüyorsun hickirdigini
sarilale123 aleyflx bazen böyle oluyor sanki ama hep tatlı yedikten sonra olduğu için , yada öyle denk geldi.ben tatlı hareket ettiriyor diye düşündüm açıkcası
sarilale123 AuraMomB daha yeni 21 deyim, ilk gebeliğimde hareketi de geç hissettiğim için hıçkırık olayını hiç düşünmedim. Ama şimdi hareketleri belirgin şekilde hissederken , hıçkırığı merak ettim. Teşekkür ederim
sarilale123 kavalakurabiyesi keşke duyabilsem,çok isterdim. Teşekkür ederim. Artık daha dikkatli olcam harket ettiğinde hissedip ayırt etmek için
sarilale123 Elisa0110 bir uygulama var ios ta kalp atışını dinliyormuşsun 20 haftadan sonra, kiacaba hıçkırıkiçinde mi böyle diye düşündüm 😄
Zezo sarilale123 Ahaha ben hepsini denemiştim ve evet canlı dinleme var ordan kalp atışını kulaklıkla çok net bir şekilde duymuştum birkaç kez canım sıkıldıkça dinlemiştim 🥲 hıçkırığı hissetmek için de 21 biraz erken geldi bana ben 28-30 dan sonra çok net hissetmeye başlamıştım ilk gebeliğimdi ikinci de daha erken olabilir tabi 😇
sarilale123 champanne bende ilkinde geç hissettim, bunda erken hissediyorum deyince plesanta arkada o etkiler dedi doktor. Belki sizde de ön taraftadır, muhtemelen ilk gebelikte benimde öyleydi
Simayo Çok düzenli ve ritmik olduğu için hissedebiliyor ve net şekilde ayırt edebiliyorsunuz. Tam bir nabız atması gibi, ritmik oluyor:)
beyzzsenturkkk sarilale123 pıtpıt aynı noktada aynı kuvvetle atar ve geçer her bölgede olmaz tekme gibi bi sağda bi solda hissetmezsin yani
sarilale123 beyzzsenturkkk aslında göbek kısmında oluyor sanki , ben hiç hıçkırık olarak düşünmedim. Hep hareket ediyor dedim
sarilale123 krizantemmm tatlı yedikten sonra oluyor daha çok vuruyor diye düşündüğüm muhtemelen hıçkırık 😁 teşekkür ederim
Esraysr16 bende33+6 haftadayım bende hiç anlamadım şimdiye kadar burda yazılanlardan anladım nası bişey oldugunu ve az önce aynı yerde tekme değilde minik dokunus gibi sürekli attı durdu sanırım onlar hıckırık heralde 🙄
sarilale123 Esraysr16 muhtemelen öyle, bende ilk gebeliğimde hiç anlamadım, ayırtta edemedim açıkçası.riskli gebelikti, herşeyi hareket ediyor çok şükür dedim, ama hamile arkadılımdan hıçkırıyo galiba diye duyunca, nasıl hissedildiğini merak ettim