Elisa0110 emzikte bi ultra air var bir de soft air var, ben hiç farkında olmadan ultra almışım bebeğim güzel tuttu, 7 günlüktü hemen verdim emziği valla hiç ağzı boş dursun istemiyodu 😅 biberonda hamileliğimde almamıştım hastanede mecbur mamaya başlandı ve zaten hastanede biberon yasak dediler bana eve gelir gelmez hemen e bebekten gittim aldım biberon, onu da yenidoğan ama akışı 2 aldım, 1 de çok yoruluyorlar dediler bana da. 2 den memnun kaldım 5.5 aylık hala 2 numara kullanıyor