Elisa0110 bazen internette set halinde satılıyor ben zaten trendyoldan o şekilde almıştım o yüzden hem küçük hem büyük vardı ama şöyle söyleyim kızım5 aylıktı cam biberonda kendi sorunsuz tutmaya başlamıştı şuan 16 aylık daha geçen hafta kırdı o kadar zaman hiç sorunsuz kendi kullandı çok aşırıda bir ağırlığı yok ben plastik kendim sevmeyen biriyim o yüzden her şeyi cam tercih etmeye çalışıyorum ama şuan her şeyi atma döneminde olduğu için plastik kullanmak zorunda kaldık mecburen