Elisa0110 MorKelebek54 pp olanı da varda onu da ileri de düşünüyorum eğer bunu tutarsa ilerde kendi tutmaya başlayınca zorlanırsa diğerine geçerim artık
Elisa0110 bsrbrkysr184_ oyy geçmiş olsun bu bebişler hasta felan olmasın ya ben dayanamıyorum valla ☹️
bsrbrkysr184_ Elisa0110 valla ya birde hastaneye gitmeyi hiç sevmiyorum hiç birşey yoksaa oraya girince 1 haftaya kalmadan daha kötü oluyor
Elisa0110 tahamommy evet onu bende duydum olmadı başlığını değiştiririm artık emzik te air olan soft dan sertmiş sanki öyle mi soft olan yumuşakmış
tahamommy Elisa0110 evet soft daha yumuşakmış ama ben farketmeden almışım bebeğimde güzel kullandı ultra airi
Elisa0110 aysgl330633 sağlıkla büyüsün inşallah canım benim darısı bana bende Bi doğuraydım hayırlısıyla 😊
aogoya Elisa0110 ben ilk oğlumda lansinoh sonra avent kullandım Ama kızımda comotomo kullandım çok çok memnun kaldım Bu seferde comotomo alıcam