egosunannesi0 Cesaret edemiyorum ya bilmiyorum 🤣 Belirtiler var ama test yapacak cesaretim yok 🥲 Bir de biz bu testi sahurda mı yapalım yoksa akşam üzeri iftardan önce mi
hayalperi Ne kadar kalmış adetine bence varsa her şekil çkar ama iftarda çok su içiliyor sahura uyanınca idrar sıkışmasıyla yapmak mantıklı bana göre
egosunannesi0 hayalperi daha reglime 11 gün var canım , 1 hafta kala yapmak istiyorum negatifi görünce insanın morali bozuluyor çünkü
ladyagmur1 busesahin adet gecikmesini bekleyin bence bana kalırsa 🙏🏻 ben ilk gebeliğimde beta 12 ile öğrendim kan verip 2 günde bir kan vermek zorunda kaldım yükseliyor mu diye Buda insanı çok yoruyor strese sokuyor
egosunannesi0 hayalperi hangi marka test aldın canım sen ben Nimo aldım eczanede o varmış bozuk , yanlış diyorlar awox sipariş verdim internetten
hayalperi ladyagmur1 evet gerçekten çok yoruyor bende iki günde bir vermekten kolum hep morarmıştı ama insan dayanamıyor😃 ben bir ay önce kimyasal geçirdim hala adet olmadım bakalım adet olmadan gebelik görecek miyim yumurtam 8 martta çatla
cansumine ladyagmur1 merhaba aynı gün kürtaj olmuşuz benim 8 gün var adetime ama dayanamayıp bugün test yaptım ama negatif çıktı erken mi davranmış da olabilirim hiç test yaptınız mı siz
ladyagmur1 cansumine erken yapmışsınız bence . Ben gebeliğimi öğrendiğim gün idrar testinde negatif görmüştüm ama içime şüphe düşmüştü aynı gün beta vermeye gittim 12 çıkmıştı. Adet gecikmesini bekleyin gerçekten