ladyagmur1 emine136 vallahi bilmiyorum ki ben ilk defa ovülasyon denedim koyu gördüğüm anlar ilişki oldu 😀😀
egosunannesi0 ladyagmur1 inşallah güzel haberler vermek isterim 🥰 Hafif hafif kramplarım ve aşırı uyku isteğim var bu ara , göğüslerimde çok hassaslaştı , tabi regl ile benzer durumlar , ama ilk denememiz daha ne olacak bende merakla bekliyorum 😂
egosunannesi0 ladyagmur1 nasip işte , bizim müdahale edemediğimiz noktalardan birisi de burası , rabbim mübarek günlerde kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲
egosunannesi0 duyqq üstünden uzun zaman geçtiyse kuruma çizgisi olabilir, silik bile olsa ilk 5 dakikadan sonrayı çok dikkate alma , insan umut ediyor evet , bende çok düşünmüştüm çoğu zaman ama kanda negatif çıkmıştı , erken gebelik yap eğer tekrar test yaparsan
duyqq egosunannesi0 aldım gittim canım ama maalesef negatif o da valla her seferinde umutlanmayacam diyorum yine umutlanıyorum
ladyagmur1 egosunannesi0 benimde yine iştah açıldı önceki gebeliğimde de böyle olmuştu 😀 hadi hakkımızda hayırlısı olsun inşallahhhh
emine136 Mrvdm amin inşallah birlikte bekleyelim allah herkese nasip etsin inşallah bizede nasip etsin canımm
emine136 anneyim01 inşallah canım bu sefer hepimize nasip olsun şu günlerde allah yüzümüzü güldürsün inşallah