Eltim 4 sezeryan oldu onada soruyorum hangisi zordu ilk zordu diğer üçü çok kolay geçti diyo hep. Bende ikinci sezeryanımı olucam ağustosta inşallah. Bende biraz korkuyorum arası az çünkü o yüzden benim korkum. Ama bi şekilde atlatıcaz mecbur. Rabbim bütün doğum yapacakların yardımcısı olsun inşallah.