nyra benim farklı ya çift şeritli otoban oldum resmen 😂😂 farklı kesilen çok kişi varmış burada gördüm neye göre farklı kesiliyor bilmiyorum 🤷🏻♀️ ilk sezaryenim çok iyiydi benim de akşam 8 de ameliyattan çıktım geceyi serumsuz geçirdim ilk kalkış gayet mükemmeldi normal yürüdüm az bir acı çektim tuvalete falan hep kendim kalktım yataktan tutunup. Merdiven inip çıkıyordum tek başıma, arkadaşlarımız görmüştü sen nasıl bu kadar iyisin ya diye şaşırmışlardı. Laparoskopik kist ameliyatı olmuştu arkadaşım çok zor yürüyordu, sezaryenden sonra beni öyle görünce şok oldular bordo bereli misin nesin diye gulmuslerdi😅 ameliyattan 2 gün sonra 13 saatlik yol gittim bebeğimizi kaybettik memlekete gittik o sebeple. Sonrasında da zorluk yaşamadım. Ama bu ameliyat çok zorladı beni. Benim iki ameliyatta da bant 2. Gün çıktı hemen iyileşmesi çabuk oluyor ama ağrısı acısı çok fazla oldu. Umarım 3. Kez annelik nasip ederse Rabbim daha da kötü bir ameliyat sürecim olmaz 🥲