Hazallnisa Arkadaşlar ikinci sezeryan için hep olumsuz seyler duyuyorum anestezi daha az veriliyor tam uyusmuyorsun ağrı hissediyorsun ilkinden daha kötü geçiyor bu gibi çok şey duyuyorum endişeliyim tecrübeli anneler yazabilir mi doğru mu bu söylenenler
Mege_Adanisa Hazallnisa korkutma beniiii 😩sabah zorunlu acil sezeryana alıncam 37 haftalık olduk normalde 18 marttı doğumum ama sürekli sancım var bebeği riske atmak istemiyorum dedi doktor sabah ameliyat olcam umarım güzel geçer 😥 @vanilya_kokusu_ bacım biz senle aynı gün doğum yapçaktık benim kız durmuyor sabah sezeryanıö var hepinizin duasına talibim Allah razı olsun şimdiden 🫶
MerveNur- Hazallnisa hayır öyle bir şey yok benim gayet güzel geçti şimdi bebiş kucağımda detaylı yazamıyorum ama ilkimde kanama olmasına rağmen ikinci çok rahattı korktuğum günlere üzüldüm sonradan
Daisyy000 Hazallnisa 2.5 ay önce 2. Sezaryeni oldum. İlki feci zordu aylarca da iyileşemedim.Spinal iğne 8 kere yapıldı uyuşmadım. Gözüm çocuğumu falan görmedi. 2.o kadar kolay geçti ki ben bile şok oldum. Hemen uyuştum ameliyat çok rahat geçti. Ameliyat sonrası desteksiz kalkıp yürüdüm inanilmazdı. 1 hafta sonra da ameliyat olmamış gibi çok iyiydim
myangelson Hazallnisa benim ilki spinaldi ikinci geneldi farklı ilde ameliyat oldum ama gerçekten ikinci ilkine göre çok kötü geçti ameliyat sonrası yanı. Çok zor toparladim. Artık anestezi farkından mıdır doktor elinden mıdır yoksa 2. Sezaryen olduğundan mıdır bilmiyorum 🥲
vanilya_kokusu_ Mege_Adanisa yarın mi doğuma gidecen🥹 korkma Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz 🫶🏻🤲🏻 dualarim seninle
Hazallnisa Daisyy000 benim de ilk sezeryanim rahat geçmişti ertesi gün ayaktaydim ama bu ikinciden korkuyorum duyduklarım yuzunden
merve588 Hazallnisa valla agrida ceksem aglasamda zirlasamda o bebe dogacak o yüzden çok gamsız takılıyorum 😂😂 bende cok duydum umursamiyorum stres yapmamak için gülüp geciyorum yoksa doguma kadar stresten deli olurum yani
merve588 Hazallnisa son gün büyük ihtimalle uyumam heyecan ve stresten ama suan stres yapacak durumda değilim bi evladimla daha ilgilendigim için oda hissediyor halimden tavrimdan herşeyi 🥲 stres yapmamaya cabaliyorum inşallah cabucak geciririz
vanilya_kokusu_ Hazallnisa Yok kız öyle bir şey bende ikinciyi olacam 18 Mart geçen kuzenim doğum yaptı 20 dk herşey bitti dedi ikinci Sezeryan
Mege_Adanisa vanilya_kokusu_ amin canım çok teşekkür ederim Allah razı olsun Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin Malesef sancılarım dur durak bilmiyor ağrılarım hat safhada daha fazla bekleyemeyiz dedi doktor hayırlısı olsun inşallah 🙏
vanilya_kokusu_ Mege_Adanisa hastanedemisin şimdi 🥹 bişey olmaz ya haftan çok güzel selametle kucağına alırsın inşallah 🫶🏻😚 benimde sancı bazen basıyor beni ya ama sık sık değil
Mege_Adanisa vanilya_kokusu_ sabah yatışım yapılacak sürekli uzanıyorum lavabo hariç kalkmıyorum sabah ola hayrola inşallah sizi de Rabbim sağ Salim kurtarsın inşallah 🫶
mom_51 Benim tam tersi olmuştu. İşki çok zor ikincisi çok kolay geçti kuzu. İlkinde 8 saate kadar ayağa kalkamadım ama ikincide 3. Saatte kalktım. Şimdi yine hamileyim ama ssvd istiyorum şuan öyle ilerliyoruz bakalım doğum anında ne olur bilemem