mystery94 ben öyle de denedim canım ya bundan 8 ay önce özele gitmiştim bana yine iğne vermişti o doktorum seninki gibi önerdi ama tutmadı. Geride gitmedim o doktora. Şimdi devlete gittim ikinci olarak o da bu şekilde önerdi. Her doktorun uygulaması farklı oluyor. İğne sonrası için bişey vermedi bana. Sadece vitamin kullanıyorum ben sabah akşam her gün adet olsam bile kullanıyorum geçen ay vermişti hamile kalana kadar kullanacaksin demişti.